piątek, 1 grudnia 2017

Płatne ankiety - 414 zł W MIESIĄC - mój debiut.



PODSUMOWANIE listopad 2017


Zakończył się listopad, czyli pierwszy miesiąc mojej przygodny z płatnymi ankietami.

Na wypełnianie ankiet poświęcałem niewiele czasu - od 15 minut do maksimum 60 minut dziennie.

ABSOLUTNYM LIDEREM, JEŚLI CHODZI O ZAROBKI ZOSTAŁ CLIXSENSE .


W miesiąc udało mi się wypłacić 52.60$$!!!

Po przewalutowaniu na Skrill dało to 179 zł. Pieniądze mam już na koncie  : )





Dodam, że robiłem tylko ankiety. Dodatkowo można zarabiać na taskach (zadaniach) i tym samym znacznie zwiększyć swoje zarobki. 

KOLEJNY PANEL ,TO OPINIE.PL .



Przez miesiąc udało mi się zarobić 50zł (10.000 pkt). Dziś zleciłem wypłatę  – oczekuję na przelew.



Na  I-SAY  - zleciłem przelew na 5 Euro (21zł)

NA KOLEJNYM PANELACH JESZCZE NIE OSIĄGNĄŁEM MINIMUM WYPŁATY, ale mam już trochę zarobione:

TnsOnline 30 zł

ImasOnline 22 zł

Miyio 20 zł

StudentsWatch 14 zł

SwPanel 14 zł

ReaktorOpini 11 zł.

Zymetria 11 zł

AnkietyProbono 7 zł

EPanel 7 zł

Badanieopinii 6 zł


Zymetria Klub Zdrowia 5 zł

HintWave 4 zł

Demando 3 zł

Marketagent 2.4 Euro (10 zł)

REASUMUJĄC – wyszło, że zarobiłem w listopadzie OKOŁO 414 ZŁ.

Dodam, że zdobyłem trochę osób POLECONYCH i pozwoliło mi to zarobić sporo więcej.
 
Co i Wam polecam w celu zwiększenia  zysków.

CZY 414 ZŁ NA MIESIĄC, TO DUŻO?
Uważam, że przy takim małym nakładzie czasu i pracy, kwota jest zadowalająca. Jak na początek. :D



1 komentarz:

  1. Moim zdaniem świetny początek:) Oby tak dalej:) Pozdrawiam(https://cozrobicbydorobic.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń